Oto przewodnik, który krok po kroku wprowadzi Cię w preferencje klientów w Prestashop. Celem tego poradnika jest dostarczenie Ci szczegółowych informacji na temat różnych opcji związanych z klientami i jak możesz je dostosować, aby lepiej spełniały potrzeby Twojego sklepu internetowego.Gotowi? Zaczynajmy!
Krok 1. Przejdź do ustawień klientów
Po zalogowaniu się do panelu administracyjnego Prestashop przejdź do zakładki “Preferencje”, a stamtąd kliknij w zakładkę “Klienci”. Zostaniesz przeniesiony do panelu głównego zarządzania ustawieniami dotyczącymi Twoich klientów. Teraz pozwól, że przedstawie Ci szczegółowy opis każdej z opcji.
Krok 2. Szczegółowy opis wszystkich ustawień dotyczących klientów
- Wyświetl ponownie koszyk po zalogowaniu– Jeśli Twój klient pozostawił koszyk bez zakończenia transakcji przed wylogowaniem, to możesz ustawić, aby został on przywrócony po zalogowaniu. To oznacza, że klient może kontynuować zakupy tam, gdzie je przerwał.
- Wyślij e-mail po rejestracji – Chcesz, aby Twój nowo zarejestrowany klient otrzymał podsumowanie stworzonego konta w Twoim sklepie, takie jak adres e-mail i hasło? Wystarczy, że aktywujesz tą opcję
- Przerwa między resetami hasła – Aby zwiększyć bezpieczeństwo konta Twoich klientów, możesz ustawić ograniczenie czasowe dla resetowania hasła. Domyślnie wynosi to 6 godzin.
- Włącz tryb B2B – Jeśli prowadzisz handel B2B, możesz włączyć ten tryb. Otwiera on nowe możliwości, takie jak dodatkowe pola związane z danymi firmowymi klientów, ukrywanie cen lub zarządzanie cenami na poziomie klienta.
- Pytanie o datę urodzenia – Jeśli chcesz znać datę urodzenia klienta, możesz dodać to pytanie podczas rejestracji. To świetny sposób na dostarczanie ofert z okazji urodzin.
- Włącz zapisywanie na oferty partnerskie – Jeśli masz partnerów biznesowych, którzy chcieliby sugerować subskrypcję swojego newslettera Twoim klientom, możesz włączyć tę opcję. Klienci będą mieli możliwość subskrybowania ofert od partnerów podczas rejestracji.
Mam nadzieję, że ten poradnik pomógł Ci zrozumieć preferencje klientów w Prestashop i jak możesz je dostosować, aby lepiej spełniały potrzeby Twojego sklepu.
0 komentarzy