Opieka nad sklepem internetowym
Jeżeli decydujesz się na oferowanie swoich usług czy produktów przez Internet musisz mieć pełną świadomość, że sprzedaż w ramach e-commerce odbywa się każdego dnia, najczęściej 24 godziny na dobę. Nie możesz zamknąć swojego sklepu o określonej godzinie czy w określone dni, dlatego tak ważne jest, aby wszystkie procesy przebiegały sprawnie z Twoją niewielką ingerencją. Z tego powodu PrestaPilot oferuje możliwość otrzymania opieki nad sklepem internetowym, PrestaShop (SLA Presta Shop). Skontaktuj się z nami i zapoznaj się z możliwościami profesjonalnego i kompleksowego wsparcia.
Opieka nad stroną internetową
Zastanawiasz się, co jest najważniejsze podczas opieki nad sklepem internetowym? Jeżeli Twoja strona www jest już odpowiednio zaprojektowana i pozycjonowana wciąż wymaga wielu bieżących działań, które mogą zająć dużą ilość godzin. Warto zaufać profesjonalistom, którzy udzielą Ci pomocy podczas radzenia sobie z wszystkimi technicznymi problemami, a także rozbudowę sklepu, zwiększenie bezpieczeństwa czy bieżące analizowanie jego działania. Zatroszczymy się o to, aby Twój klient był w pełni zadowolony z użytkowania Twojej platformy sprzedażowej.
Wśród głównych działań, które możemy dla Ciebie wykonać można wymienić:
- zarządzanie sklepem internetowym – wsparcie techniczne opiera się przede wszystkim na aktualizowaniu systemu PrestaShop do najnowszej wersji oraz wszelkich wtyczek, a także aktualizacje treści i rozbudowywanie systemu, tak, aby był dopasowany do potrzeb Twoich potencjalnych klientów,
- dbanie o bezpieczeństwo – kontrolowanie na bieżąco poziomu bezpieczeństwa sklepu przekłada się na zyskiwanie zaufania klientów, znajdziemy w nim luki i zadbamy o dodatkowe zabezpieczenia, a ponadto będziemy wykonywać regularne kopie zapasowe,
- rozwiązywanie problemów – w przypadku możliwej usterki szybko naprawimy wszelkie możliwe problemy, w ramach opieki zoptymalizujemy również wszelkie procesy, tak, aby Twoja baza danych była odpowiednio zarządzana.
Kompletna opieka nad sklepem internetowym – oferta PrestaPilot
Nasza oferta opieki nad sklepem internetowym bierze pod uwagę potrzeby zarówno Twoje, jako właściciela, jak i klientów. Dysponujemy specjalistami w każdej dziedzinie, dzięki którym możliwe jest wykonanie zadania, które przerasta Twoje możliwości. Niezależnie od tego, czy określone zadanie będzie wymagało udziału programisty, copywritera czy pozycjonera, możemy Ci pomóc zgodnie z zasadami obowiązującymi w branży e-commerce. Zadbamy o wszystko, od wyglądu strony po obsługę sklepu internetowego. W ramach naszych usług możliwa jest także optymalizacja SEO, co pomoże Ci prowadzić i rozwijać Twój biznes.
Co istotne, wszystkie Twoje pliki i baza danych będą kopiowane na zewnętrzny serwer w ramach wybranej usługi, co umożliwi ich szybkie przywrócenie w przypadku awarii. Usługa opieki nad sklepem umożliwia nie tylko niwelowanie Twoich błędów, ale także łatwiejsze i sprawniejsze prowadzenie sklepu. Wynika to z szybkiej aktualizacji wszelkich niezbędnych wtyczek funkcjonujących w ramach systemu PrestaShop. W ramach usługi zadbamy o ich poprawne wdrożenie, tak, aby nie wpływały negatywnie na wygląd i funkcjonalności Twojego sklepu.
Pragniesz skupić się na zarabianiu pieniędzy i obsłudze zamówień, nie zajmując się codziennymi statystykami i wykresami Twojej platformy sprzedażowej? Zajmiemy się tym za siebie! Do Twojej dyspozycji będą raporty skuteczności naszych działań, dzięki, którym dowiesz się, jak użytkownicy poruszają się po Twoim sklepie, czego szukają i co może ich zachęcić czy zniechęcić. Wnioski z tego procesu z czasem przełożą się na zysk, dzięki którym będziesz mógł dalej rozwijać swój biznes.
Stała obsługa całego systemu – krok po kroku
- Ustalenie zakresu działań – pierwszy krok stanowi uzgodnienie z Tobą, co dokładnie wchodzi w zakres obsługi Twojego sklepu internetowego. Uzupełnienie go o nowe funkcje czy dostosowanie do nowych trendów? Zakres pracy dedykowany jest w pełni do Twoich potrzeb.
- Praca w bezpiecznym środowisku – zapewniamy kontrolę wszelkich działań związanych z obsługą, tak, aby nie wpłynęły one negatywnie na działanie Twojej platformy. Ponadto wszelkie wprowadzone zmiany są uprzednio sprawdzane na serwerze testowym.
- Prezentacja realizacji – zaktualizowana strona czy nowe projekty graficzne przedstawiane są do Twojej akceptacji wraz z odpowiednim raportem. Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości.
- Wdrażanie – dodawanie wszystkich zaakceptowanych zmian zostanie wdrożone w ustalonym z Tobą terminie. Zapewniamy funkcjonalność danego rozwiązania, a także całodobowe administrowanie sklepem lub stroną Twojej firmy.
Współpraca z PrestaPilot – jak wygląda?
Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z naszą firmą pierwszym krokiem jest podpisanie umowy SLA (Service Level Agreement). Będzie ona długoterminowo regulowała zakres prac, a jednocześnie w pełni zabezpieczała Cię w przypadku braku satysfakcji z naszych usług. Jakie usługi mogą wchodzić w zakres zawartej umowy?
- Zgłaszanie błędów i możliwych problemów na platformie sprzedażowej czy stronie.
- Możliwość korzystania z usług specjalistów, którzy zoptymalizują Twój sklep, a także z pracy programisty, który wprowadzi wszelkie niezbędne zmiany.
- Zapewniamy konsultacje w pakiecie, podczas których wyjaśnimy Ci, jak utrzymywać niezawodność działania systemu e-commerce, na którym opiera się Twój sklep.
- Monitoring i audyt działania sklepu poprzez generowanie odpowiednich raportów z praktycznymi uwagami i poradami na przyszłość.
Opieka nad sklepem internetowym, którą oferuje firma PrestaPilot opiera się przede wszystkim na relacjach międzyludzkich i komunikacji. Jeżeli pojawi się jakiś problem, gwarantujemy szybki czas reakcji – w razie potrzeby wdrożymy odpowiednie tymczasowe rozwiązanie i szybko przejdziemy do właściwego rozwiązania powstałych problemów. Ponadto możesz otrzymywać od nas ciągłe wskazówki, które posłużą do rozbudowy Twojego sklepu. Realizujemy również usługi na stronach opartych o WordPress.