Integracje sklepów internetowych
Sklepy internetowe realizowane przez nas są w systemie modułowym, który umożliwia szerokie możliwości integracyjne. Tworząc Twój sklep jesteśmy w stanie zintegrować go z dowolną hurtownią, systemem płatności, programem ERP czy firmą kurierską. Pełna integracja platformy sprzedażowej z danym systemem nie tylko pozwoli na uniknięcie wielu błędów, ale również znacznie przyspieszy pracę, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży, a także oszczędzi Twój czas i zasoby.
Systemy ERP – automatyzacja magazynu i faktur
Systemy ERP umożliwiają znacznie bardziej intuicyjne zarządzanie procesem fakturowania i rozliczania z klientami. Pełna dwustronna integracja Twojego sklepu internetowego z dowolnym programem księgowym umożliwia pełne zautomatyzowane aktualizacje stanów magazynowych, a także wystawianie i przyjmowanie dokumentów, dodawanie nowych kontragentów oraz import czy export towarów z bazy na platformę sprzedażową.
Współczesne rozwiązania informatyczne z zakresu księgowości umożliwiają pełne zintegrowanie sklepu internetowego z systemami ERP. Dzięki temu można na bieżąco aktualizować stany magazynowe, dzięki czemu możliwa jest integracja sklepu internetowego z hurtownią. Wśród najważniejszych systemów, które umożliwiają integrację sklepu z hurtownią można wymienić:
- BaseLinker – umożliwia zarządzanie zamówieniami w jednym miejscu,
- Subiekt GT – umożliwia obsługę sprzedaży i magazynów,
- Subiekt NEXO – system do obsługi sprzedaży i magazynów,
- Sage Symfonia – system do zarządzania sprzedażą,
- WAPRO Mag – program do obsługi magazynowej i sprzedaży,
- Enova365 – system do obsługi sklepu i księgowości,
- Navireo – narzędzie do obsług sprzedaży i magazynu,
- Comarch Optima – system umożliwia zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami.
Systemy płatności – szybkie i nowoczesne płatności
Bezpieczne systemy płatności online to współcześnie podstawa w profesjonalnym sklepie internetowym. Współcześni klienci oczekują jak najszybszej dostawy towaru oraz intuicyjnej metody płatności. Ponadto możliwość opłaty zamówienia przez klienta w trybie natychmiastowym umożliwia wysyłkę wybranego towaru nawet jeszcze tego samego dnia. Zastanawiasz się jak pobierać płatności w efektywny sposób, który zadowoli zarówno Ciebie, jak i Twoich klientów? Chcesz rozwinąć swój sklep internetowy lub połączyć sklep internetowy z dowolną hurtownią, aby pozyskać więcej zamówień? Konfiguracja platformy z bramkami płatności przyspiesza cały proces zakupowy i przyciąga więcej klientów. Co ważne, sklep internetowy może obsługiwać wiele systemów płatności, wśród których najczęściej wyróżnia się polskie systemy płatności, ratalne systemy płatności oraz zagraniczne systemy płatności.
Wśród płatności polskich wymienić można takie serwisy jak:
- Przelewy24 – prowizja w tej popularnej bramce płatności wynosi 1,9% od transakcji,
- tpay – prowizja na poziomie 1,59% od transakcji,
- paynow – bramka płatności od mBank z prowizją na poziomie 0,95% od transakcji,
- payu – bramka płatności popularna dzięki Allegro z prowizją na poziomie 2,3% od transakcji,
- Blue Media – prowizja na poziomie 1,5% od transakcji,
- DotPay – system wykupiony przez Przelewy 24, prowizja na poziomie 1,9%,
- Blik – ultra szybkie płatności mobilne za pomocą kodu BLIK, moduł ten jest coraz popularniejszy wśród Polaków,
- Imoje – bramka płatności od banku ING, prowizja na poziomie 1,5%,
- Visa – karty kredytowe bankomatowe oferujące szybkie płatności,
- Master Card – karty kredytowe bankomatowe, kredytowe i debetowe oferujące szybkie płatności.
Wśród paneli umożliwiających płatności ratalne można wymienić natomiast PayU Raty, eRaty Santander, CA Raty, Twisto, PayPo oraz inne systemy. Skorzystaj z tej możliwości, szczególnie gdy oferujesz droższe produkty, które nie są postrzegane jako szybki, jednorazowy zakup. Integracja pozwala na bardziej dogodny zakup dodanych produktów do sklepu przez klientów. Warto jednak śledzić czy jest to opłacalne, ponieważ wymienione systemy posiadają często marżę dla sprzedawcy.
Natomiast wśród płatności zagranicznych wyróżniają się takie systemy płatności jak PayPal (korzysta z niego większość krajów Unii Europejskiej), Stripe, Google Pay, Apple Pay oraz Klarna. Możesz sprawdzić to rozwiązanie, kiedy chcesz zajmować się e-commerce na skalę europejską lub światową. Dzięki temu rozwiązaniu możesz zyskiwać nowych klientów, którzy będą zainteresowani produktami oferowanymi przez Ciebie. Warto jednak pamiętać, aby informacje o produktach były napisane w języku angielskim, a zamówienia były obsługiwane w pełni automatyczne, za pomocą wprowadzonych optymalizacji. Wszystko to dostępne jest w panelu administracyjnym sklepu, który może zostać przygotowany przez PrestaPilot.
Systemy dostawy – bezpieczna i szybka dostawa towaru
Pragniesz zintegrować swój sklep z firmami kurierskimi, systemem paczkomatów INPOST czy odbiorem paczki w punkcie? To doskonałe rozwiązanie, które zachęca klientów do zakupów w Twoim sklepie. Pozwala ono także importować zamówienia oraz dane klienta do systemu przesyłek, dzięki czemu możesz uniknąć błędów, połączyć procesy firmowe i zwiększyć sprzedaż produktów.
Bezpośrednia integracja z systemami wysyłki firm kurierskich, poczty polskiej, paczkomatów, a także integracja z hurtownią pozwala na uniknięcie wielu błędów podczas realizacji zamówienia. Warto przeprowadzić takie działanie, ponieważ gotowa integracja systemu wysyłek pozwala na pełną automatyzację procesów dostaw w Twojej firmie. Wśród najpopularniejszych przedsiębiorstw realizujących dostawę przesyłek w Polsce można wymienić Inpost, Pocztę Polską, DHL, DPD, FedEx, GLS czy UPS. Warto wyróżnić również takie systemy jak odbiór w punkcie, który możliwy jest dla Przesyłek Poczty Polskiej, Orlenu, Ruchu oraz Żabki. Niektóre sklepy internetowe oferują również dostawę na odległość przez swoich pracowników oraz odbiór osobisty, czyli możliwość odbioru towaru w siedzibie firmy lub w wybranych oddziałach zależnie od stanu na magazynie.
Jeżeli Twój sklep umożliwia zakupy niczym w hurtowni internetowej ważne, aby Twój dostawca był szybki i posiadał wiele funkcjonalności, takich jak np. odbiór w paczkomacie, co zachęci Twoich klientów do zakupów. Możesz współpracować z jedną lub wieloma firmami, co oszczędza czas, szczególnie zwracając uwagę na ilość dostępnych kurierów odpowiedzialnych za proces realizacji zamówienia. Istotne jest także, aby dana firma, z którą współpracujesz posiadała aplikację lub stronę umożliwiającą wyświetlanie statusów zamówień, na której aktualizacja danych odbywa się automatycznie. Możesz skorzystać z proponowanych rozwiązań i zaoszczędzić nie tylko czas i środki finansowe, ale także rozwinąć swój sklep, dzięki prowadzeniu sprzedaży w prostszy sposób.